Begravning


Kommentarer
Postat av: S.

du är fin på begravningar med =) tänka sig.. du är stark!

2010-04-13 @ 12:35:03
Postat av: SH

För varje ord du skriver, för varje tanke du skänker henne, för varje sak du gör. Då går det upp för mig hur mycket du betydde för henne och tvärtom, hon är med dig och du är med henne, absolut ingen tvekan om den saken. Jag är så glad att ni hade er tid och att hon är ett så vackert minne för dig. Du är nästan som en syster efter alla dessa bloggarna som jag ständigt följt dig med. Är du glad, är jag glad. Är du ledsen är jag ledsen. Jag hoppas att dina nära finns där för dig nu (vilket jag absolut inte tvekar på), att du har hjälpande händer. Men jag måste säga att du är duktig. Så himla duktig. När jag förlorade en nära bearbetade jag det på ett sätt som inte är världens bästa kanske. Jag förträngde alla minnen och liknande. Men nu finns du här, du är ett stort stöd för alla andra som förlorar närstående också. Helt klart! Dina texter får mig att gråta, så vackra bokstäver som bildar ord och sedan meningar som slutligen bildar de vackraste texterna jag beskådat. Tack för att du är du. Fina vackra Rafael.

2010-04-13 @ 17:09:08
Postat av: Z

<3

2010-04-13 @ 17:39:29
Postat av: Anonym

<3!!!!

2010-04-13 @ 20:17:23
Postat av: Oli

<3<3<3

2010-04-13 @ 20:46:39
Postat av: Anonym

:( min ängel

2010-04-14 @ 01:40:24
Postat av: Lara

"Sorg är en kraft och motsatsen till negativ depression, likstelhet och sjukdom. Sorg är överlevnad. Sorg är en läkedomsprocess och en nödvändig känslomässig ärrbildning. En människa i sorg är en vacker, helig och okränkbar varelse. Och utan människors förmåga att känna sorg över det som är och över det som gått förlorat skulle det inte finnas någon framtid för människosläktet"

2010-04-15 @ 13:58:52
URL: http://llara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0