Kan inte förstå det

Ni är så jävla fantastiska. Förstår inte att det finns så pass många människor, som väljer att följa min lilla sketna vardag, som bär på ett så stort hjärta. Det är helt otroligt. Jag kan verkligen inte sätta ord på hur mycket era varma kommentarer betyder. Det är fan sjukt. Ni är så jävla fina. Jag skulle kunna sitta och skriva det om och om och om igen, för jag menar verkligen det. Mer än någonsin. Att så små ord kan betyda så mycket, är det i sig fantastiskt.

Tack, tack, tack, tack!
För alla bokstäver ni formar. För alla tankar ni skänker. Låt aldrig NÅGON ta ifrån er er fina moral och ert goda hjärta. Det lyser så starkt trots att ni lämnar spår bakom en anonym identitet.


Kommentarer
Postat av: SH

Och varför tror du fina starka människa att vi lämnar kommentarer efter oss? För att det är omöjligt att inte göra det med en sådan godhjärtat tjej som du Rafael.



TACK själv för alla bokstäver du formar. För alla tankar du skänker. Låt aldrig NÅGON ta ifrån dig din fina moral och ditt otroligt goda hjärta.

<3

2010-04-13 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0