Svar på kommentar ang. SD

Isabella om SD - är ni verkliga?:
Du har så totalt fel om SD och skriver rena lögner som inte har någon som helst grund.
SD har ingenting emot homosexuella, SD är inte emot abort och SD vill inte utrota främlingar i Sverige.

Dessutom skriver du att SD inte har någon utrikespolitik, vilket inte heller är sant. Bla, vill vi satsa på att hjälpa hundratalet fler riktiga flyktingar på plats i deras närområden, än att hjälpa en enda person som haft råd att köpa sig till Sverige. Det är bra mycket mer humant än den inhumana flyktingpolitik som förs idag.



****


Det här är alltså uttalanden som bland annat SD:s partisekreterare och talesman har gjort. Det här är vad de själva har gått ut med, som står i x antal olika tidningar och har förts i x antal intervjuer.

SD har ännu en gång själva gått ut med att de MEDVETET valt bort den frågan om utrikespolitiken för att deras väljare inte är intresserade av den frågan. Med tanke på att du nämner att ni faktiskt är engagerade i utrikespolitiken så får du jättegärna tala om på vilka sätt ni är engagerade i det, - några reformer kanske? - några specifika uttalanden? - några anmärkningar på den utrikespolitik som sker idag? - vad som helst?

När du motsäger det jag skriver, borde du som supporter av SD åtminstone motsäga mig med argument som påvisar mina yttranden fel. Visa mig vart ni försöker gynna de "övriga" sexuella läggningarna? Visa mig vart ni är humana kring er invandringspolitik? Visa mig hur ni hade tänkt att stödja flyktingarna i deras närområden?

Du yttrar dig om att det är mer humant att låta dem vara kvar i länder där de riskerar att förlora sina liv och att bli torterade för deras åsikter än att låta dem komma till Sverige och stanna i ett tryggt land där de åtminstone inte behöver oroa sig för flygande bomber över huvudet. Hellre att de inte lever femstjärnigt här men slipper riskera sitt liv, än att leva som parasiter OCH riskera sitt liv i sina hemländer. Det är lätt för dig att säga, med kranvatten och tak över huvudet.

Har du källa på det du säger? Hade jättegärna velat läsa det, och du får jättegärna ändra min syn på SD men helst med tillförlitliga källor på det.

Kommentarer
Postat av: Natascha

Låt oss ta hennes tystnad som ett tecken på att hon faktiskt inte har något vettigt att komma med!

2010-04-25 @ 17:17:21
Postat av: Darius

hahahah PWNNNNNNNNNNNNNNNNNED!

2010-04-26 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0