Svar

 Beklagar sorgen så innerligt. Får man fråga vad som hände, om det berodde på någon sjukdom eller dylikt? Ha det bäst. Tänker på dig.

- Tack så jättemycket! Uppskattar det något enormt. Hon hade en lugnsjukdom, fibros men i okänd form. Så de visste i princip inte vad hon hade. Hon fick transplantera båda lungorna men efter det gick det bara neråt. Hon placerades i en sal med en kvinna som bar på över 200 infektioner och därifrån var det början på slutet. Återigen, tack!

Vilket stjärntecken är du?

- Konstigt nog har jag fått den frågan mer än en gång, kul fråga! Jag är både Stenbock och Vattuman men kan relatera mer till det som står om Stenbocken. Jag är född 20 januari vilket är placerat mitt i gränsen mellan Stenbock och Vattuman. 

Hur lång tid brukar det ta för dig att skriva en sånhär text? Från grundtanke till bearbetning till färdig text, väldigt fint skrivet.

- Miljoner tack! Hur lång tid det tar beror på. Jag är exempelvis inte den som skriver för att bara "skriva". Jag skriver BARA när jag känner att jag vill få ur mig någonting. Så det tar inte särskilt lång tid. 

Vad jobbar du med just nu?
Jag jobbar rätt konstant på ett vårdhem nu och jag undervisar i svenska vid sidan om.
Trackback
RSS 2.0