Vara med dig

Jag bara letar, jag försöker hitta den rätta damen. Hon är vacker, inte snygg. Intelligent och vaken. Hon är tapper, inte blyg. Inte lätt att få vara med. Och hon snackar aldrig skit, någon som jag vill vara med. Och hon följer inte mode och glam, men hon verkar vara mogen, alltid trogen och sann. För hon tar hand om lillebrodern, hjälper modern och är varm. Hon har sina fötter här på jorden, tar till orden och kan. Och hon vet vad som sker på denna jord och hon vet att hon måste göra mer. Hennes samvete är rent, för hon talar alltid sanning, sprider aldrig rykten. Konsekvens i varje handling, säger vad hon tycker. Hon är målmedveten och hon vet det. Hon har gjort sina val. För jag är kvar tänker inte dra, jag tar nästa kliv - hon är kvinnan i mitt liv som jag vill tillbringa tid med.


För jag vill bara vara bara med dig,
så vill du bara vara bara med mig?



I mina kvinnoideal finns det få kompromisser - vill ha en riktigt nice tös med en riktigt nice stil. Med ögon som kan få en hög. Men jag vill också ha modern till mitt barn. Hon som skapar ro i obehag. Hon och jag hör ihop som sol och dag. Chansen att jag hittar de båda är liten, den är bränd, den är vriden och det känns. Jag är produkten av ett samhälle av vissa personer där nästan allt vi ser och hör bara är vilda illusioner. Därför blir man aldrig nöjd. Aldrig får man som man vill och det är därför man går från kär, till förlovad och senare skild. Jag innehar ett tomrum. Kärleken minimal. Ingen kvinnokarl men pimpat ett par kvinnor i mina dagar. Men jag har svårt att stanna kvar på grund av mina ideal. Jag måste slita tag. Hitta mig en riktig kvinna snart.


För jag vill bara vara bara med dig,
så vill du bara vara bara med mig?



Häromdagen när jag var på stan, en vanlig dag, såg jag en polare som verkade vara så kär och glad. Han kom fram och sa: lyssna, jag har något att berätta. Jag tror att jag träffat den rätta. Hon får mig att svettas av hetta. - Ta det lugnt. Nej, du måste se det själv. Hon är fin och så, på en ny nivå. Hennes stil är svår att slå, hon är en stilikon. Hon har silikon. Hon är min idol. - Det låter bra men kolla läget. Min dam är simpel av sig; hon har principer och värderingar, och det väger mer än tjugofyra karat. Det är klart, för hon har ett hjärta av guld. Hon har ett leende som slår igenom molnen över höghusen. Det är sant, hon är vacker och kan politik. Hon står upp vid min sida. Kommer finnas där bredvid, så jag vet om att jag funnit kvinnan i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: 105an!

Denna gillade jag som fan!

2010-08-06 @ 11:57:18
Postat av: Anonym

Andra gången på en dag jag förlorar förmågan att tillfredställa mina känslor med ord.. Mina ord är värdelösa, men om du kunde se mina känslor hade jag nog sett dina kinder rodna.

2010-08-06 @ 20:10:24
Postat av: darya

"hon är vacker och kan politik" jag kan inte sluta läsa endast för den här menningen...:)

2010-08-07 @ 17:50:53
Postat av: Anonym

How do I get close when she looks just like an angel? A moment of her time just seems impossible to me.



I'm scared of what she'll think, if what I say sounds incomplete..



She's always on my mind

There's no room left for thinking

I'm tired of waiting, slowly fading

Needs to happen now

'Cause I'm running out of time and I feel this ship is sinking

The doors are closing, I am frozen

I need her around



And it feels like we belong together



2010-08-10 @ 00:55:36
Postat av: R

105an - Klart du gillar den! Det skriker Shervin om den.



Darya - Of course you do ;) Haha.



Poya - Gorgeous!

2010-08-12 @ 14:19:35
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0