Morgonfrågor

Beroende av: Light-läsk

Hur mycket smink använder du dagligen?: Brukar sällan sminka mig. Men det händer väl om man ska träffa någon särskild eller då man vill vara lite extra fin. Då använder jag mascara och eyeliner :)

Vad har du ätit idag?: Ingenting ännu. Blir nog knäckebröd som jag doppar i turkisk yoghurt snart.

Dagens klädsel: Jag säger som Samuel - "inte mycket alls, man måste passa på när man är ensam".

Glädje just nu: Att solen skiner så fint utanför mitt fönster!

Senaste inköp: All mat jag fyllde det tomma kylskåpet med igår. 

Vilka hårfärger har du haft: Alla tänkbara, haha! Vi kan dock konstatera att svart inte är min färg.

Brukar du äta frukost: Alla mina måltider är frukostmåltider. Älskar att småäta, så jag äter i princip aldrig riktiga måltider hemma. De enda "riktiga" måltiderna jag äter är då jag käkar ute.

Vad gör du om helgerna: Bokstavligt talat INGENTING, och jag älskar det! Bara att få veta att man kan göra ingenting och ha tid med det. Så underbar känsla. Fattar inte att folk vill lägga upp värsta planerna under helgen. Det är ju charmen med allt! Att inte göra någonting! Bara vara. Slappa på soffan. Observera ovetande människor från köksfönstret, zappa från den ena tråkiga kanalen till den andra, städa i hemmet osv. osv.

Gillar du att få uppmärksamhet: Hade velat se någon av mina vänner besvara den här frågan, haha. De hade nog kunnat intyga att jag INTE trivs med att bli uppmärksammad. 

Husdjur: Min lilla shih-tzu Amor

Hur är ditt hår: Ner till svanken och krulligt.

Favoritaffär: Monki, Weekday, H&M.

Vad har du på väggarna: Två avlånga, svartvita tavlor på NY's-hamn.

Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån: Jag var 18 år när jag flyttade in i min 2a :)

Hur många timmar sover du per natt: 5 h.

Vem betyder mest för dig: Nu när jag inte kan svara mamma, svarar jag familjen.

Föredrar du att vara singel: I det långa loppet - nej.

Senaste hångel: Hahaha. Gullig fråga...

Är du nöjd med dig själv: Man kan alltid bli bättre.

Senaste program du såg på: Något politiskt program på svt2.

Senaste film: Coraline

Hur ofta tvättar du ansiktet: Varje morgon och kväll.

Vem vet mest om dig: Ingen känner mig på djupet.

Vem var den senaste personen du umgicks med: Darya och Rayan.

Hur dags gick du och la dig igår: Runt 03-nånting.

Och klev upp: 07.49 för att vara precis, haha.

Har du fler kort på dig själv än dina vänner: Vem fan har fler kort på sina vänner? Radera! Du tar upp onödig plats i datorn för guds skull. 

Har du bra minne: Jo då, på gott och ont.

För eller emot plastikoperationer: Tycker att det brukas på fel sätt i dagens samhälle. Bara för att man mår "dåligt" över en viss kroppsdel, så väljer många att ändra den totalt, trots biverkningar och dylikt. Jag har dock ingenting emot plastikoperationer om det går till den nivå att man bokstavligen är deprimerad över det man vill ändra. Att det hämmar personen på olika nivåer i livet. Exempelvis att de inte kan bada, inte kan visa sig inför andra, att de tar olika metoder för att täcka kroppsdelen osv. osv.

Vad ska du göra ikväll: En kompis ville att jag skulle klippa och färga henne. Har dock lämnat alla mina redskap hemma. Ingen sax. Ingen kam. Ingenting. 

Trackback
RSS 2.0