Update

Hej allihop! Förlåt för den kassa uppdateringen men jag har haft så mycket för mig. Jag försöker att uppdatera med sådana inlägg (även om jag inte gillar det) så att bloggen inte kvarstår tom.

Jag har handlat en hel drös med nya möbler och ny inredning. Tusenlappar har gått åt. Idag var jag och köpte färg och ska lacka om mitt nya bord och min nya helkroppsspegel (som istället ska vara en dekorationsspegel). Jag köpte röd och svart färg med tanke på att vardagsrummet går i en röd/vit/svart-skala. Spegeln får vara röd och det låga bordet ska bli svart. Båda är i trä. Wood-färgade.

Har inhandlat två nya svartvita tavlor, nya panelgardiner, växter, lampor, sängkläder m.m. Mitt hus har fått sig en ny makeover helt enkelt. Rummet kommer gå i brun/beige/vit-skala med massa ljus och dylikt. Det ska nog bli jättefint. Och till alla er som suttit och hatat på min lilla TV (ej större än en mikrovågsugn) dag in och ut kan sätta in tummen i röven på er - jag har skaffat en trippelt så stor TV nu! Hahaha. Ni var bara avundsjuka på att jag kunde bära runt på den i väskan.

Lägenheten ska gå i kontraster.
Ena soffan är i svart skinn och andra är i vitt. Båda ska placeras mittemot varandra med min nya skinnfåtölj vid sidan av den vita soffan. Den svarta soffan kommer ha soffkuddar som går i vitt och vita mönster och den vita soffan ska ha soffkuddar som går i svart, varav båda har en röd kudde som matcher taklampan och mattan. Så jag vill ha tydliga kontraster. Alla nya ljusstakar och dylikt gör det hela ännu finare. Nu ska bara hyllorna och mina svartvita foton på familjen upp och sedan är det klart (även om det är en hel jävla del kvar)!









Såhär såg det ut innan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trippelt så stor tv.. nu kanske katten kan kolla på den istället för mössen eller? trippelt så stor kan inte vara så stort med tanke på hur liten din nuvarande är :O



2010-07-22 @ 01:31:01
Postat av: R

Världens_sämsta_granne^,

du är så himla avundsjuk!

2010-07-24 @ 10:59:10
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0