FILMTIPS - \\DAYBREAKERS//

 

 





Det här är en film precis i min smak. Det är i sci-fi/horror/thriller-genre. Jag är särskilt svag för filmer om framtiden och utommänskliga varelser. Vidare är skådespelarna duktiga på sin sak. Så denna föll jag för bara efter att ha hört om handlingen. Om ni väljer att se den, berätta då gärna vad ni tyckte om den! :)


Handling: I framtiden har jorden tagits över av vampyrer och människorna är en utrotad ras. De beter sig precis som oss människor, men har fortfarande vampyrnödvändigheter, så som blod och att de inte kan vistas under UV-strålar. De har fabriker där människor är "planterade" vid liv för att kunna pumpa blod åt vampyrerna. Blodbrist börjar råda pga. bristen på människor och vampyrerna hotas.

 

Genre: Sci-fi/horror/thriller

 

Betyg: 4/5


Kommentarer
Postat av: Anonym

Betyget borde vara från 0 till 10 , lättare att betygsätta för dig

2010-06-20 @ 18:15:56
Postat av: R

Nja, sak samma egentligen. Då hade den fått 9/10 :) Haha.

2010-06-20 @ 18:18:15
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Anonym

RIKTIGT bra! Är jättenöjd! Min typ av film med. Fler såna filmtips, R :)

2010-06-20 @ 19:14:12
Postat av: Anonym

4/5 = 8/10 inte 9/10, men bra försök :)

2010-06-20 @ 19:33:26
Postat av: R

Anonym1 - Vad kul att du gillade den! I will ;)



MongoRafel - Lär mig inte matte. Det är exakt lika mycket :):):)

2010-06-20 @ 20:53:55
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0