Förändring för en dag

 

 

Testade på att markera ögonbrynen mycket mer. Kändes väldigt 40-talsaktigt. Det var väl okej - för en dag. Jag har rätt så androgyna* drag och de markerade ögonbrynen fick de dragen att se ännu mer androgyna ut, vilket jag inte trivs med. Jag satte upp håret på bilden så att ni kunde se de dragen ännu tydligare. När jag släpper ut håret syns det nämligen inte lika mycket. I vilka fall som helst var det väl kul att testa på någonting nytt. Jag älskar markerade ögonbryn på andra. Det är så sexigt, önskar att jag kunde passa i det.

 

Jag älskar att se andra bli sminkade eller själv sminka. För mig är det konst. Bokstavligen - konst. De har en tom duk som de målar på. Sedan har de fått till sin skapelse. För vi alla måste medge att smink gör jävligt mycket, både på oss och andra. Oavsett hur lite eller mycket smink man har.

 

 



* Till er som undrar vad ordet androgyn är så står det för en
dubbelkönad person. Men idag används det ofta för att beskriva
om en kvinna har manliga ansiktsdrag och vice versa.


Kommentarer
Postat av: Lorin

du är så himla vacker. :)

2010-06-27 @ 13:55:21
Postat av: johan

jag tillägnar dej denna låt

http://www.youtube.com/watch?v=MoXHQFCxKvs



wow!

2010-06-27 @ 14:33:43
Postat av: Anonym

jag älskar dina födelsemärken :D

2010-06-27 @ 17:48:01
Postat av: Anonym

Det stämmer att de dragen inte syns lika mycket när du har utsläppt hår, du ser liksom "mjukare" ut om du förstår vad jag menar? Men vacker är du vilket som :)

2010-06-27 @ 22:58:00
Postat av: R

Lorin,

tack för din underbara kommentar, fina du!



Johan,

vet inte om det är låten eller inlägget du wow:ar åt men WOW på dig med, hahaha! Förövrigt prickade du in en av mina favoritlåtar ;) Så himla bra.



Anonym,

det är alltid så jävla kul med såna annorlunda komplimanger! Miljoner tack, fina! :D



Anonym2,

precis det jag menar! Helt rätt. De flesta ser det inte ens när jag har uppsatt hår men jag tror att i vissa vinklar fångas upp perfekt av kameran. Tack, snälla du!

2010-06-27 @ 23:08:12
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passar ju visst i markerade ögonbryn, det är btw mycket finare än "smala" bryn, passar bra till din ögonform tycker ja :D vackra du.

2010-06-27 @ 23:46:56
Postat av: Samuel

....vart är dina kinder???????

2010-06-27 @ 23:49:16
Postat av: johan

jag wowade åt bilderna ju! Du har då inga manliga drag, TRO MEJ! lol. du borde vara på msn, jag har skit å länka dej lixom!! mohaha

2010-06-28 @ 00:21:26
Postat av: Anonym

efternamn?



Hahaha ja, ganska jobbig egenskap! FAST det funkar utmärkt när jag ska haffisch brudar brosan, nästan alla killar är glömska så när de träffar mig så faller de på plats hahaha! Okej jag fixar både liljer och Gladiolusblabla..



VAD SOM HELST!! Jag vill läsa bloggen, det borde väl inte spela någon roll. Det är bara lilla jag som ska läsa.

2010-06-28 @ 03:13:18
Postat av: Anonym

dina ögon är så sexiga, haha, konstig komplimang men det är något med dina blickar.. har kommenterat angående detta i din förra blogg.. de där blickarna

2010-06-28 @ 13:05:08
Postat av: M

Ska skönheten själv säga!

Jag orkar inte se på dina bilder mer, du m-ö-r-d-a-r mig Rafel..

2010-06-28 @ 16:24:45
URL: http://melts.blogg.se/
Postat av: zozo

Du är verkligen jätte vacker, och älskar dina ögonbryn !

2010-06-28 @ 21:47:11
URL: http://zodfa.blogg.se/
Postat av: R

Anonym,

håller med dig faktiskt, det är finare med fylliga ögonbryn! Åh, vad fin du är. Tack snälla!



Johan,

hahah! Duuude, can't you see them?! Tack, snälla Johan :D



Anonym2,

jag minns en liknande kommentar nu när du säger det, haha! Du är så snäll :D Miljoner tack! Glad jag blir.



Meltem,

hahaha! Du är ju så underbar. Tack, vacker!

2010-06-30 @ 12:09:16
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Hamase

När jag såg bilderna tänkte jag, wow, vilka jävla vacker brud. Jag tänkte faktiskt, fan vilka fina ögonbryn! Sen läste jag texten, haha, jag tycker att du ska ha såna där ögonbryn! Man ser mogen och sexig ut på något sätt. Tunna ögonbryn är so last year, verkligen. Btw, jag har fastnat för din blogg. Ta det som en fet komplimang för det gör jag aldrig! Peace

2010-06-30 @ 19:04:15
URL: http://hamsayee.blogg.se/
Postat av: Felko

alltid snygg? jepp.

Postat av: R

Flixo -

Så kul att du är tillbaka! Det har varit tomt. Och tack, you handsome thing!

2010-07-07 @ 22:47:26
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0