Shopping är en sport

Är bokstavligen död. Avliden. Kaputt. Har varit ute sen 12 imorse och bara rört på mig - konstant. Den som sa att shopping inte är en sport, var outvecklad redan som foster. Vartenda muskel i min kropp värker. Har förövrigt shoppat som en galning. Igen. Och igen. Och igen.

Många har konstaterat att jag har ett shoppingberoende. Jag börjar snart hålla med. Jag har handlat grejer vartenda dag. Om jag varit hemma har jag istället shoppat över nätet. Jag måste hitta mig ett jobb under sommaren för att livnära det här beroendet.

Kommentarer
Postat av: SH

Varför försvinner mina kommentarer? :( Hehe. Blev väldigt arg nyligen då jag skrivit en jättelång kommentar, direkt från hjärtat och sedan till min förvåning inser jag att den inte finns. Samma sak på fotot av din underbart vackra mamma, som är likt dig så himla mycket.



<3

2010-06-05 @ 15:09:24
Postat av: R

Vet inte! Vad ledsen jag blir! :( Hade säkert blivit läskigt glad av din kommentar, som jag alltid blir. Jag har fått in kommentaren till mammas bild men inte den jättelånga. Vad tråkigt! Men får tacka så jättemycket ändå för att du tog dig den tiden, underbara du. Väldigt fint av dig. Miljoner, miljarder tack!!

2010-06-05 @ 15:47:09
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Hana

Snälla kan du inte ha fler bilder på dig?Du är så vacker.

2010-06-07 @ 12:34:00
Postat av: cico

GOOO shöppping! du är jättevacker btw

2010-06-08 @ 15:50:02
URL: http://fjartan.blogg.se/
Postat av: R

Hana,



vill bara tacka för din snälla kommentar! Tusen tack! Värmer verkligen. Jag hade rätt många bilder i min förra blogg tills jag bytte. Jag ville bli tagen mer för mina ord och mitt sätt att skriva än för en yta bara. Men absolut, jag kan lägga upp några stycken! Ännu en gång - tusen tack! Kram.

2010-06-09 @ 20:21:21
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Hana

Kunde vara kul om du lade ut bilder på det du shoppat:)

2010-06-18 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0