Frågor och svar

HAR DU:

Dejtat en av dina bästa kompisar; Nej, men den jag dejtat har blivit en bästa vän. Räknas det?

Blivit kär vid första ögonkastet: Jag tror inte på kärlek via enbart en fysisk attraktion. Kärlek för mig är bortom ett yttre. Man måste kunna skilja mellan attraktion och kärlek.

Fått ditt hjärta krossat;
Nej

Haft ett one night stand;
Jag ser på sex på ett annat vis. Engångsligg går inte under min syn. Jag ser sex som någonting vackert som sker med någon du är säker på att du vill spendera en längre period med. Någon som faktiskt betyder någonting. Utöver det har jag ingenting emot att andra gör det, men jag själv kan inte göra det.

Skrikit åt en lärare;
Ja, tyvärr. Kräver en riktigt störig jävel för att få mig att göra det.

Sagt något och sedan ångrat dig;
Det är någonting jag är superduktig på. Säga saker och antingen önska de osagda eller sagda på ett annat vis. Det är lätt att vara efterklok.

Ljugit för dina föräldrar om vart du är;
Ja.

Några smycken som kostar över 1000 kr;
Jag är en mellanöstare. Allt vi äger är guldsmycken. Det är det första vi får runt handleden när vi föds, haha!

Snusat; Aldrig.

Rökt; Aldrig.


12 DAGENS:

Klädsel; Slitna jeans; slappt och långt vitt linne; en svart oversize kofta; en stor grå scarf och ett par mörkblå converse.

Smink; Inget smink.

Frisyr; Hög hästsvans.

Låt: Paolo Nutini - Autumn

Saknad; Mamma.

Köp; Ännu en hatt, en tajt tröja med knappar vid brösten och en högmidjad kjol.

Humör; Avslappnad och bekväm. Älskar att shoppa själv. Särskilt när jag bor så nära alla affärer, haha.

Godis; Jag kör nyttigt nu!

Dagens vän; Min fina Athra som jag vaknade upp bredvid idag.


11 FÖRSTA:


Bil; Är fortfarande bilskuld, haha! Någon får dock gärna ta den med en fin Chrysler.

Kärlek; P.

Husdjur; Oj, jag växte upp i en zoo-park, typ. Men det var väl säkert en liten kyckling eller så. Minns inte.

Semester; Italien, Rom. Hatade den semestern.

Jobb; Tidningsbud.

Piercing; Öronen.

Konsert; Oj, det minns jag inte!

Fylla; Nykterist.


10 SISTA:

Personen som sms:ade dig; Någon uttålig kille som fått mitt nummer från gud vet vem och vägrar sluta höra av sig - trots total tystnad.

Personen som du kramade;
Syster.

Peronen som ringde dig; Brorsan. 

Personen som du ringde; Poo.

Personen du sa 'jag älskar dig' till;
Brorsan.

Alkoholdrycken; Har ju aldrig smakat, men hallonmojito ser så jäkla god ut.

Bilfärd; Igår kväll med Athra.

Måltiden; Tonfisksallad


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm;
Hell to the no. Är höjdrädd. Vågar inte ens kolla ner från balkongen.

Våga hoppa bungyjump; -//-

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar;
Spelar ingen roll hur personen i fråga ser ut. 

Kalla dig själv lycklig; Ordet 'lycklig' är som ordet 'älskar' för mig.

Hellre ta bilden än vara med på den; Hellre ta bilden.

Kunna gråta över en kille; Ja med tanke på hur många i min omgivning som går under ordet "kille". Jag lever med fyra killar i princip. Som betyder otroligt mycket för mig. Klart jag hade kunnat gråta ifall någonting hände dem.

Ljuga för någon;
Den som svarar nej på denna fråga, skulle ljuga redan då. Alla vi ljuger. Så, ja.

8 VAD:

Ska du göra imorgon; Dra mig mot Skärholmen och handla massor med mat.

Säger du till dig själv när allt känns svårt; "Allt händer av en anledning och det finns folk som har det värre", Jag ser inte varför jag ska gnälla över min tillvaro när jag vet att många andra hade dödat för att vara i min sits. Det är bara att hålla käften och uppskatta vad man har. Det är så lätt att se tomma ytor och gnälla över dem. Well, istället för att gnälla - försök fylla ut dem eller se efter dina redan utfyllda ytor.

Är det för färg på dina byxor; Just nu? Har inga byxor på mig.

Är det för väder hos dig just nu; Molnigt och blött.

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; Fysiskt? Leende och ögon. Annars är det hur mycket värde han sätter i kunskap. Om jag väljer att diskutera ett kontroversiellt ämne, eller någonting filosofiskt så ogillar jag starkt killar som ser på en och tänker "orka göra allt så komplicerat", så fort killen börjar diskutera ingående med en om ämnet märker jag att det är någon jag kan attraheras av.

Skulle du göra om du vann på lotto;
Pussa på personen som står i kassan.


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet; Nja. Jag är inte den som tar för mig och tar plats. Men tilltalar man mig och visar att jag inte är i vägen så är jag långt ifrån blyg.

Hur gammal blir du nästa födelsedag; 20 år.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; Haha! I've heard it all.

Använder du huvtröjor; Hemma, om det är kallt.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar;
Nej. Vill snarare ta ur piercings.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta;
Fungerar lika bra med båda :)


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång; Solnedgång.

Sommar eller vinter; Ogillar båda. Kan jag inte få välja vår?

Vilken ålder har varit bäst hittills; 7-10 år

Sova på sida, mage eller rygg; Mage och på sida.

Kramar eller kyssar;
Kramar
Trackback
RSS 2.0