Idag är jag på pissigt humör

-

Kommentarer
Postat av: Anonym

This world is a dangerous place to live in, not because of those who make the evil in it,but because of those who watch it and still let it happen.

2010-06-28 @ 15:35:01
Postat av: M

Oh my... känner igen mig så jävla mycket. Kunde inte sagt det bättre själv!

Men kepp ur head up, du är grymt stark och du kommer komma långt, med eller utan folk!!

2010-06-28 @ 16:23:48
URL: http://melts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland måste man bara säga Nej. Hur mycket det än tar emot. För om du inte blir behandlad av andra så som du behandlar dem, så förtjänar de varken dina tjänster, dina råd, din hjälp eller att ha dig i sina liv överhuvudtaget. För att du är bättre än så, glöm aldrig ditt värde :)

2010-06-28 @ 18:50:18
Postat av: Anonym

hämta pissigt humör jag ska slå ner honom för din skull ängel

2010-06-29 @ 02:04:12
Postat av: R

Anonym,

jag älskar det citatet för det är så pricksäkert! Det stämmer så jäkla bra!



M,

gör du? Vi får ta och skita i dem, I guess. Tack, underbara Meltem! Detsamma!



Anonym2,

behövde den där kommentaren. Verkligen. Tack, för att du väckte mig igen! Du har helt rätt. Helt rätt.



Sexy_aRaB-boi_2002,

;) kan inte du slå ner lite fler åt mig?

2010-06-30 @ 12:04:14
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0