Ut

Nu sitter jag och gör i ordning mig för en kväll med brorsan. Vi ska på nattbio vid halv 12 ungefär och se Ashton Kutchers nya film - Killers. Jag uppdaterar er om den senare. Innan dess tänkte jag bjuda ut honom på middag. Ha det underbart allihop! Kanske pallrar med mig kameran och knäpper några bilder med honom. Kram! :)




Update: 02:30

Jag och brorsan har just kommit hem. Är helt slut. Mina skor våldtog mina fötter på ett brutalt sätt. Långsamt. Kallblodigt. Vi hade svinkul ute. Han tog mig till någon fancy pancy-restaurang i stan. När vi steg in var det bara en massa kostymnissar och kristallkronor hängandes, med andra ord var det verkligen inte min miljö. Där steg jag in med mitt krulliga hår iförd leggings med skinndetaljer, slappt svart linne, grå kavaj, kedjor hängandes och slitna converse. Kändes inte som rätt dresscode, om man säger så.

Notan slutade på 658:- för en rätt jag knappt blev mätt på. Kaninmat i princip. Tvekar på att kaninen överhuvudtaget hade sneglat åt maten. Ett glas Cola light gick på 91:-. Spännande, verkligen. Det bekräftade bara det jag alltid trott om mig själv - jag är en väldigt simpel människa. Ta mig till ett sunkigt kebabställe med turkisk musik dånandes i bakgrunden! Det är där jag hör hemma. Men brorsan älskar det stället och jag uppskattar mer än allt att han bjöd dit mig (middagen skulle jag bjuda på, men han insisterade). Hade jag sett priset innan han beställde åt mig hade jag tagit min väska och sprungit därifrån. Nu förstod jag dock varför han insisterade på att jag inte skulle titta på menyn.

Filmen var rolig! Den får 3/5 getingar. Ashton Kutcher brukar falla många tjejer i smaken, men inte min dock måste jag medge att han verkligen var min typ av kille i denna film. Personlighetsmässigt framförallt. Absolut sevärd! :) Och förövrigt tog jag med mig kameran men så fort jag satte på den för ett kort så dog den. Batterierna svek oss, bloggen. Inte mitt fel denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0