Vad man inte bör göra med mig



http://www.get-back-your-ex-girlfriend.com/Images/cheated-on-girlfriend.jpg


Hittade en lista på vad killar bör göra när tjejer gör någonting särskilt. Orkar dock inte publicera hela. Ingenting alls emot personen som skrev listan men mycket där höll jag inte med om. Vad man inte bör göra med mig men som återfinns i listan av vad man bör göra har jag repeterat här nedanför:





När hon puttar dig eller slår dig... Krama om henne och släpp henne inte.
Varför ska han krama henne när hon slår honom? Hade man skrivit likadant om det var killen som puttade och slog henne? Hade någon seriöst uppmanat tjejen att krama killen som slår henne? Kom igen, lite rättvisa mellan könen. Blir galen varje gång jag läser/ser/hör sådant. Rätt ska vara rätt.

När hon ser ut som värst... Säg att hon är vacker!
Det här är bland de värsta av alla lögner. Vita lögner. Vissa tycker att det är acceptabla lögner men jag tycker att de är mörkare än övriga lögner. Förstår inte varför han ska säga att hon är vacker när hon ser ut som värst? Då kan han väl hellre bara vara tyst och ignorera det. Varför vill man höra någonting falskt? Har aldrig begripit mig på sådant. Jag är skeptisk till killar som tycker att jag är "vacker" när jag är väl medveten om att jag är ful som stryk den dagen. Hur kan man lita på att de någonsin tycker att man är vacker då?

När hon tar ditt favoritplagg... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
Men stackars kille. Varför vara så elak och SOVA i hans favoritplagg? Tänk om han skulle sova i vår favoritklänning. Vi hade fått spasmer och börjat kasta tallrikar på honom. Ännu en gång, rätt ska vara rätt.

När du ser att hon börjar gråta... Håll om henne och trösta!
Jag vet inte om er andra, men jag personligen gillar inte att få kramar eller tröstord när jag gråter. Vill bara se i personens ögon att denne känner med mig. Det ser man rätt fort. En kram och några ord betyder ingenting för mig när man kan känna att de är tomma. Men ett par medlidande ögon de räcker mer än allt för mig.

När hon tittar dig i ögonen... Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!
Jag blir bara nervös och rodnar då. Inte för att personen i fråga nödvändigtvis är charmig eller för att jag är betuttad, utan mer för att jag bara blir allmänt nervös när det är fokus på mig. Det är alltså jättebra med ögonkontakt och ögonflirt men absolut inte ett stirrande som varar alldeles för länge. Blir obekväm då, haha.

När hon saknar dig... Är hon sårad på insidan!
Om jag saknar dig så vill jag träffa dig. Så simpelt är det. Är långt ifrån sårad. Stora problem att sakna liksom... Snacka om att våldta betydelsen av ordet 'sårad'.

När du krossar hennes hjärta... Försvinner aldrig smärtan
När du krossar mitt hjärta, bränner jag ditt. Tystnaden är mitt främsta vapen. För övrigt är smärta aldrig permanent. Som allt annat. 
Trackback
RSS 2.0