Underhållning till max

Min humor är verkligen hjärndöda kommentarer. Människor i dessa personers omgivning måste verkligen leva ett underhållande liv.


Innebörden verkar inte glasklar
Två killar ~20 intervjuar två andra killar ~16 tilll ett skolprojekt.

Kille ~20: Vad menas med uttrycket "Kasta inte sten i ett glashus"?
Kille ~16: Det är väl att man inte ska göra så mycket väsen av sig när man är på en kyrkogård.

Sonny Ericsson har ju fått en telefon
Ett ungt par ~20-25 diskuterar TV-köp.

Killen: Vi har ju inte råd i nuläget, men vi får spara och så vill jag nog ha en Samsung. De verkar väldigt bra.
Tjejen: Kan vi inte köpa en sån där TV som man kan få sitt eget namn på? En sådan som mormor och morfar har. Det står till och med Andersson på fjärrkontrollen!
Killen: Eh… Andersson är ett märke, hehe.
Tjejen: Skratta inte åt mig!

Pojke får pippi på fågelskådning, det kvittrar vilken art
Dammen är igenfrusen och änderna har hittat ett vattenhål en bit ifrån. En pojke ~6 som har åkt skridskor på dammen är på väg hemåt med sin familj. På vägen ser han alla änder vid vattnet. Han kollar länge på dem.

Pojken: Jag önskar att jag var en duva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0