-

Stockholm here I come? Först blir det att göra klart tentan sedan iväg till Estocolmo. På fyra dagar ska jag skriva 6 sidor, men jag vill verkligen iväg till Sthlm, så vi sätter ett mål på max 2 dagar? Let's do this!

Tror förövrigt att denna tentan kommer vara den bästa jag gjort. Satsar på ett VG (vi kan bara få U, G eller VG på våra tentor). Så håll tummarna! :) Det kommer vara en tenta som syftar till att vi självreflekterar. Lite á la egenterapi. Vi ska skriva om våra egna liv. För mig som hatar att prata om "upplevelser" och dylikt kommer det bli jobbigt, men lärarna belyste vikten av att hålla tentan "hemlig". Så det känns mer okej att vara anonym, så att säga.

Vi kommer få förhålla oss till en tolkningsram, resultatredovisning (här vi får in våra egna upplevelser bl.a.), analys, diskussion och dylikt. Så det är lite i form av en rapport men i tentaformat. Oh, spännande! Längtar tills jag får ut tentan så att jag kan börja :) Sjukt kul. Har aldrig känt så inför en tenta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0