Exalterad!!

BTW!!!! Gissa vem som prutade på julmarknaden igår!?!?! JAG. JAAAAG PRUTADE! Förstår ni det??? Hela 50 kronor gick han ner! Visserligen kostade väskan 500... men 50 kr!! Och visserligen var det brorsan som började med att pruta... men jag menar, jag la till några ord. Som typ "den har en liten repa heheheh... lite billigare? 50 kr?"

Brorsan blängde argt på mig och sa att vi hade kunnat få den billigare... men 50 kr?!?!? 50 HELA SVENSKA KRONOR PRUTADE JAG NER. Känner mig som kungen över världen just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonymous

Hahaha, du måste vara en försäljares dröm...fyfan vad du skulle bli rånad om du skulle vara på en marknad i Irak/valfritt arabland :P

2010-12-01 @ 01:53:03
Postat av: R

Been there, done that... Tro mig, jag är en dörrmatta för dem. Hahaha. Jag skäms att pruta, som fan. Men erkänn, 50 kr?!?!

2010-12-01 @ 11:04:56
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Anonymous

hahaha, för din skull kan jag hålla med om att 50kr är mycket, det är ju HELA 10% ;)



Ok, jag ska inte kasta sten i glashus, jag har själv råkat ut för deras försäljningsknep där dom får dig att tro att du har gjort en riktigt bra affär, tills du upptäcker det du köpt längre fram i marknaden till ett mycket lägre pris :/

2010-12-01 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0