Förlåt att jag aldrig sa förlåt

Sorry för den kassa uppdateringen! Om dagarna har jag pluggat som en galning och om kvällarna, när jag har några timmar av paus, vill jag gärna utnyttja dem.  Jag ska försöka uppdatera med inlägg och besvara kommentarerna när jag har tid. Tänker; hellre en uppdatering med försenade svar än varken svar eller inlägg.

Förövrigt har inte hunnit svara på mailen heller. Lovar att ta tag i allt så fort den här plugghysterin dämpar sig en aning. Har en hel del böcker att läsa ut - frivilliga och ofrivilliga. Jag funderar på att söka till en distanskurs på 30 hp (intensiv terminkurs, på heltid) utöver mitt heltidsprogram. Frågan är bara om jag kan, orkar eller hinner. Puss på er! Hoppas ni alla mår perfekt.




Ikväll hamnar min paus på O'learys med ett gäng vänner. Juve-Roma spelar. Bästis och jag ringde dock nyss för att kolla efter bord, men det var redan fullbokat. Vi skulle iaf sättas på väntelistan. Så håll tummarna att folk börjar röra sig därifrån snart! :)

Kommentarer
Postat av: Z

Vad för kurs vill du söka till? :D

2010-11-14 @ 10:50:14
Postat av: Sabina

Hej, jag undrar vad din linje eller program heter? Och vad du studerar till att bli?



Väldigt tacksam för svar, förövrigt, riktigt intressant blogg!!!

2010-11-14 @ 12:19:20
Postat av: R

Zine - Bland annat avancerad arabiska och politiska kurser! :D



Sabina - Du har fått svar i ett eget inlägg! Kram!

2010-11-19 @ 09:55:47
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Z

Åh vad kul :D Jag har faktiskt också funderat på att läsa arabiska, och nu har jag blivit intresserad av kriminologi... hahaha, typiskt, kommer säker plugga livet ut.

2010-11-19 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0