Now that's gangsta

R1: Jag ska opponera på andras B-uppsatser.

R2: Var snäll nu. Försök inte att visa att du är smart och försök heller inte hjälpa dem.

R1: Vi som opponerar bedöms ju utifrån hur vi kritiserar arbetet?

R2: Jahaaa... men då kan du börja med att säga: "Jag känner mig dummare efter att ha läst det här..."

R1: HAHAHA! Jag hade fan blivit utslängd...

R2: Men det hade varit värt det! Ärligt, ingen förväntar sig någonting sånt från dig. Innan du blir utslängd skriker du också: "heeehää exakt, jiddra inte med oss svartskallar".




Kommentarer
Postat av: Anonym

meeh fole du skulle ha lagt upp min bild med cash o knivar har du inte den?

2010-11-01 @ 22:31:02
Postat av: F

Haha snacka om g'd up from the feet up

2010-11-02 @ 02:24:09
URL: http://fitforfofo.shapemeup.se
Postat av: Felko

fniss!

Postat av: Anonym

HAHAH Poäng till killrafel!

Jag blev dummare av att läsa det här hah.. Om jag får chansen att säga det här ngn gång ska jag faneme fundera över det!

2010-11-02 @ 12:56:24
Postat av: R

FALAFEL - Haha, har ju inte den sparad! :(



FAW - Totally dude ;)



FELKZ - Dig har man saknat! Come back!



ANONYM - Hahaha, lite klockren ;)

2010-11-02 @ 20:59:45
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0