Nu jävlar



Jag är en person som älskar att planera. Jag har i princip hela mitt liv planerat. Allt. Ni vill inte ens veta vad för sjuka saker jag redan planerat. Och vi ska inte gå in på det nu, det jag skulle säga är att jag samtidigt är otroligt impulsiv av mig. Ibland kan jag få för mig att göra någonting drastiskt bara.

Nu har jag haft en lust för förändring ett tag. Färga håret, klippa mig, pierca mig.. whatever. Bara det blir någon förändring. Det började med att jag ville ta ur mina två ringar i näsan, men sedan övergick det till att addera en piercing, haha.

Jag har pratat en del med en killkompis och på 1 dag lyckades vi övertala varandra att pierca oss i mindre "vanliga" ställen, så att säga. Vi ska iväg i veckan och se vart vi ska göra det. För hans del blir det ögonbrynet, och för min ovanstående piercing. Jag kommer ha min lite högre upp bara. Jag har personligen aldrig sett ngn med en sådan piercing, så det ska bli spännande! Det är en sådan piercing man antingen hatar eller älskar.

Det komiska är att han först ville att jag skulle pierca han i örat själv, vilket jag gjort drygt 3 ggr tidigare. Det är inga problem det där. Många piercare brukar faktiskt säga att det är mer hygieniskt hemma med en nål än med en pistol. Men vi går inte in på det där nu. Det vi kan garantera är dock att min piercing kommer göra 10 ggr mer ont, haha. Det är i värsta brosk-delen. Känns som fan. Men smärta kan ha sin skönhet, haha. Får väl bara hålla tummarna att ingenting kommer i vägen, så som min diabetes eller dylikt. Läketiden för targus (brosk-delen) är väldigt lång och diabetes påskyndar inte läkningsprocesser direkt - tvärtom. 

Nu bär det av mot skolan! Ha en underbar dag och wish me luck.
Blir opponering för hela slanten. Nu ska arbeten grillas! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0