Svar på frågor

Är du singel?
Japp!

Vill du vara singel/i ett förhållande?
Alltså, vill och vill... hittar jag någon som jag utvecklar känslor för och vill vara med så vill jag ju vara i ett förhållande. Är egentligen ovan vid singellivet. Trivs dock väldigt bra som singel. Inte för att jag är fysisk med någon överhuvudtaget eller ens flirtar, men mest för att man har mer tid att hitta sig själv och sina egna önskemål. Man behöver inte förhålla hela sitt livsschema till någon annan. Men värmen i ett förhållande saknar man ju.

Vad för relationstyp är du?
Förhållandetypen. Brukar få höra att jag beter mig som i ett förhållande då jag är singel också. Jag menar, jag är den tjejen i förhållanden och utanför. Saker jag inte gör där, gör jag inte som singel heller. Haha, vilket tråkigt liv jag har... Förstod just vad Manda menade med "hon är lite för principfast ibland...".

När vill du gifta dig?
Hittar jag en kille med de förutsättningar jag vill ha för giftermål spelar det ingen roll när det blir. 


När vill du skaffa barn och hur många?
Överimorgon? På bröllopsdagen? I'm down for it! Är rätt galen i barn. Vill ha mellan 3-4 barn.

Trackback
RSS 2.0