Det ni efterfrågade

Under ett inlägg gav jag er utrymme att efterfråga vad ni vill på bloggen. Det hade ställts en hel del frågor som ni ville att jag skulle låta mina vänner besvara, istället för att jag själv skulle besvara dem. Så here you go! Ni får svar från 4 vänner här nedanför. Hoppas ni tycker att det är kul med lite variation! :) Alla frågor är inte likadana. Olika vänner besvarar olika frågor.

För övrigt vill jag bara säga att jag är galen i mina vänner. Alla de här fina orden. Trodde aldrig att man kunde bli så glad av ord. Ni betyder massor för mig! Är glad att hjärnan och hjärtat fick vara de organ som spelade mest roll. Det värmer vartenda del i mig att läsa det. Mina stjärnor. Är det för övrigt typiskt att killar svarar med en mening och tjejer besvarar utförligt? Haha!






KOMPIS #1

Är hon fulare, snyggare eller ser likadan ut som på bilderna i verkliga livet?
-Snyggare på alla sätt.

Vad är hennes bästa respektive sämsta egenskaper?
- Hon är den mest godhjärtade personen på planeten.
- Hon kan bli frånvarande och okontaktbar.

Är utseende och ytligheter viktigt för henne?
- Nej.

Är hon lika godhjärtad och smart i verkliga livet, som hon verkar vara på bloggen?
- På bloggen är hon inte i närheten av vad hon i verkliga livet är, ni som inte har träffat henne vet inte vad ni missar.

Vad var ditt första intryck av henne?
- Jag är kär.

Har hon humor? Är hon typen som skrattar eller är svår att roa?
- Hon har humor och är väldigt lätt att roa, hon skrattar nu av att läsa den här meningen fastän det inte är något roligt med den.

Är hon snyggare i ljust eller mörkt hår?
- Mörkt, GRR.

Har du någonsin varit attraherad av henne?
- Yes, varje gång vi disktuerar.
 
Vad är det bästa med hennes kropp?
- Hon tar mycket vikter när hon tränar ben, så träna inte ihop med henne om ni inte vill skämma ut er.

Vad är det bästa med hennes personlighet?
- Hon är en ängel.

Skulle du vilja göra om henne till en kille?
- JAAA, det vet hon redan om också.







KOMPIS #2

Är hon fulare, snyggare eller ser likadan ut som på bilderna i verkliga livet?
- Hon är det vackraste man sett, både irl och på bild!

Vad är hennes bästa respektive sämsta egenskaper?
- Bästa egenskap = intelligens, ett gott hjärta.
- Sämsta egenskap = tidsoptimist.

Är hon lika godhjärtad och smart i verkliga livet, som hon verkar vara på bloggen?
- Hon är ännu mer godhjärtad och smart än hon lyckas visa på bloggen.

Vad var ditt första intryck av henne?
- "Henne ska jag gifta mig med"

Har hon humor? Är hon typen som skrattar eller är svår att roa?
- Svår att roa? HAHAHAHAHA.... det är svårare att INTE roa henne än tvärtom.

Är hon snyggare i ljust eller mörkt hår?
- Mörkt hår.. Passar henne bättre bara.

Har du någonsin varit attraherad av henne?
- Haha.. Alltid varit och ÄR.

Vad är det bästa med hennes kropp?
- Att den sitter fast med hennes huvud, där hennes underbara hjärna befinner sig.

Vad är det bästa med hennes personlighet?
- Att hon är en god människa RAKT igenom. Renare hjärta kan man inte hitta.

Hur är hon som person?
- En godhjärtad, omtänksam, trevlig, ständigt glad och positiv person.. Hon är egen och följer inte strömmen precis som alla andra. Hon är en stark människa som är både intelligent och vacker..

Skulle du vilja göra om henne till en kille?
- Till en kille? Jag skulle vilja göra henne till min fru :)

Vad är det bästa med hennes ansikte?
- Precis allt du kan se på den.. Potatisnäsan är en favorit dock :)





KOMPIS #3


Är hon fulare, snyggare eller ser likadan ut som på bilderna i verkliga livet?
- Hon är snyggare i verkligheten än på bilderna, inte bara för att hon är det PÅ RIKTIGT, utan också för att hennes personlighet kompletterar henne.
Jag brukar säga ”utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan en glans”.


Är utseende och ytligheter viktigt för henne?
- Hon är mån om sitt eget utseende SAMTIDIGT som hon inte dömer andra människor utifrån deras. Hon har förmågan att se skönheten inifrån. Ge alla en chans. Ni vet den där klyschigt fina egenskapen man strävar efter som människa.Utseendet är viktigt för henne, ytligheter också, men inte till den grad att det på något sätt påverkar hennes sätt att se andra människor.

Är hon allmänbildad eller bara skolsmart?
- ”Bara skolsmart”, yani det duger inte att ”bara” vara det. Hahah. Nej men seriöst, hon är allmäntbildad också. Säg noshörning och hon vet allt från om det är ett däggdjur till skillnaden mellan honor och hanar. Utan överdrift. Testa henne haha. Men hon är vetgirig, och det är ju en bra förutsättning.

Är hon lika godhjärtad och smart i verkliga livet, som hon verkar vara på bloggen?
Det ni läser om henne på bloggen är bara en liten liten fis i rymden jämfört med hur godhjärtad och smart hon är i verkliga livet. Även om bloggen tar fram många bra sidor, så går det aldrig att lära känna en person genom att läsa en blogg.

Hon har en jobbig stockholm dialekt som ibland låter uppsnoffsig. But who am I to judge… Jag är ju bara en hederlig norrlänning ;)

Vad var ditt första intryck av henne?
Vacker. Som fan.

Har hon humor? Är hon typen som skrattar eller är svår att roa?
Hahahaha, hon skrattar åt alla mina skämt så jag tycker det. Nej men seriöst, mer lättroad människa får man leta efter.

Vad är det bästa med hennes kropp?
Wow, får jag skriva det här? Både fram och bakdelen är det bästa men jag är en framdelsmänniska så jag säger framdel. You do the math.

Vad är det bästa med hennes personlighet?
Åh, svårt att sätta fingret på en grej. Ska försöka fatta mig kort. Jag kan prata om allt (bokstavligen) med henne utan att känna att hon dömer mig.

Hon är så öppen, och vill förstå alla olika sätt att tänka och handla. I hennes filosofi finns inget rätt eller fel för ALLA, och därför dömer hon ingen. Det är en härlig egenskap och är väl det som gör hennes personlighet, mer eller mindre. It comes with a package.



KOMPIS #4


Är hon fulare, snyggare eller ser likadan ut som på bilderna i verkliga livet?
-
Tycker att hon ser likadan ut som på bilderna men det som gör henne vackrare är hennes sätt att vara. Hon är väldigt charmig och har en enorm utstrålning som gör henne "vackrare" i verkliga livet. Det är sånt som inte fastnar på bild.

Är utseende och ytligheter viktigt för henne?
- Jag har aldrig stött på en så vacker människa som bryr sig så lite om utseende. Jag menar mer sättet hon ser på andra människor. Om vi tex. är ute och umgås är hon inte den som kärar ner sig i den snygga killen utan den som verkar ha den finaste personligheten. Ingenting illa menat nu men dom killar hon uppmärksammar måste vara dom fulaste någonsin. Så det är ganska tydligt att hon utgår från personligheten/egenskaperna hos dom hahaha.

Vad är hennes sämsta egenskap?
- Hon är lite för princip fast men det kan vara för att jag är typen som vill testa på allt. Sen är hon historians sämsta på att passa tider. 

Är hon lika godhjärtad och smart i verkliga livet, som hon verkar vara på bloggen?
- Hon är den mest godhjärtade människan jag nånsin stött på. Hon är så god på alla sätt och vis. Hur man än vänder och vrider på henne. Bloggen visar inte sånt. Hon är så otroligt omtänksam och tänker jämt på hur alla runt omkring henne har det. Alla mina vänner som stött på henne har älskat henne samma sekund. 

Hon ser alltid till att både främlingar och bekanta har allt dom behöver. Ett ex. är tidigt i vår vänskap när jag av en slump berättade att jag inte hade mat hemma och rätt som det var stod hon utanför min dörr med matlådor av spaghetti och köttfärssås och självklart hennes leende. Nånting så litet men så stort liksom. 2 år yngre än mig men känns som 20 år äldre. Hon är allas vår mamma.

Vad var ditt första intryck av henne?
- Pålitlig och jordnära. När jag bara såg henne till utseendet trodde jag att hon skulle vara stroppig och dryg men hon var sååå jordnära. Första träffen vi hade lyssnade hon på mina problem på fyllan (heheh). Redan då kände jag att den här tjejen är äkta.

Har hon humor? Är hon typen som skrattar eller är svår att roa?
- Hon har FÖR mycket humor hahaha. Hon skrattar åt allt. Alla kan roa henne. Jag tror inte att man nånsin sett henneutan ett superleende på läpparna.

Vad är det bästa med hennes kropp?
- Rooompan och håret

Vad är det bästa med hennes personlighet?
- Hon accepterar alla människor för dom dom är. Hon har aldrig försökt ändra mig eller sett ner på mig även om jag skiljer mig väldigt starkt från henne. Det är svårt att beskriva henne sådär men hon är så genuint äkta helt enkelt. Hon försöker inte vara snäll och godhjärtad. Hon bara ÄR snäll och godhjärtad.

Vad är det bästa med hennes ansikte?
-
Hennes ögon och ögonbryn!
Trackback
RSS 2.0