Update om dagen

Vill bara uppdatera er med att det gick läskigt bra på opponeringen! Handledaren sa att om uppsatsen hade fått uppdateras med ett par handledningar, som de övriga hade fått, så hade man inte kunnat peta ut någonting på den B-uppsatsen (vilket tydligen ska vara väldigt ovanligt). Blev lite överlycklig, to be honest.

Dessutom fick jag tillbaka de två engelska artikelskrivningarna jag gjorde tidigare. Jag fick det högsta man kunde få på den uppgiften, så jag är rätt nöjd! Älskar den här känslan. Det är det här som gör studier så jäkla kul för mig. Att man kan utmana sig själv. Imorgon funderar jag på att gå förbi skolan och ta ut mina tre senaste tentor. Jag brukar nöja mig med svaren över nätet. Men det ska bli intressant att se lärarnas kommentarer.

Utöver det var jag precis och sålde ännu en juridikbok. Tjejen och killen jag mötte upp var hur trevliga som helst och ska tydligen ha den "jobbiga" juridiktentan imorgon. Stod och gav de råd och dylikt. Nästa delkurs vi har verkar dock vara en pina i röven. Massa långa dagar, inlämningar, kommunikationsövningar och tentor. Får väl bita ihop! Let's just kill 'em ;) Och eftersom att jag är ledig idag, ska jag bara njuta som FAN av min dag. Funderar på att storstäda (njuta som fan, var det...)


Kommentarer
Postat av: cico

vad är det du läser till?

2010-11-03 @ 17:04:22
URL: http://fjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0