Update om kvällen

Ni är finast i världen, vet ni det? Om jag hade kunnat klappa er på huvudet hade jag gjort det nu. Så låtsas att jag gör det. Hahaha! Jag ska besvara alla kommentarer imorgon, för jag ska strax ner en trappa för att kolla på film och laga mat med mr.neighbour.

Jag vaknade just. Älskar att ta en powernap runt 18-tiden. Så jäkla underbart. Enda nackdelen är väl att jag inte kan sova om natten, but what the hell. Älskar den här bedövade, neddrogade känslan. Imorgon ska jag till tatueringstudion med en killkompis btw! Wish us luck och hoppas jag kommer därifrån med piercingen jag vill ha. Puss på er, mina favoriter!



UPDATE1
Filmen 'Lebanon' suger.

UPDATE2
ALLA KOMMENTARER ÄR BESVARADE (i synnerhet era underbara under frågeställningen som mina vänner besvarade). Tusen tack allihop! Ni är värda guld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

merci...for beeeeing youuuuuuu! gillar denna blogg, alltid postiva kommentarer! ett härligt litet kärleks-kryp-in du har fixat här R....åhhhhhhhhhh va mysit vi hare nuu...!

2010-11-04 @ 22:36:44
Postat av: R

Hahahaha! Så jäkla svårtolkad kommentar. Börjar sjukt trevligt och slutar på gränsen till sarkastisk. Men shit the same! Visst är det mysigt ;)



Håller med om att det alltid är positiva kommentarer här, men I'm telling you - jag har de bästa läsarna :)

2010-11-05 @ 13:12:39
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha kanske överdrev en aning med hur mysigt vi skulle ha det...Men ärligt, det är mycket love goin on! Det behövs i en kall värld som denna, trevlig helg!

2010-11-05 @ 15:31:13
Postat av: R

Ja, det behövs verkligen! Många varma människor, på ett och samma ställe. Tack och detsamma, snälla! Kram! :)

2010-11-09 @ 11:04:55
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0