Damn, I love you, Nicholas...








Jag älskar hur de (n.kunz och hennes man) sätter definitionen av avantgarde i simpla vardagskläder. Hur de leker med färska texturer i samband med draperade silhuetter, för att sedan fläta in det i en underground-känsla. Åh. Blir helt till mig av den här vårkollektionen. Älskar de jordnära färgerna dessutom; sandtvättat, kamouflage, grått.

Det faktum att de fortsätter i den androgyna-trenden, är nog vad som får mig så galen i just denna kollektion (som om jag inte är det i alla kollektioner de skapar). Jag är rent allmänt svag för allt som har med androgynt att göra. Det hela militärt underground-inspirerade i de neutrala färgerna. Sättet de får in det feminint mjuka i kombination med det maskulint hårda. Fantastisk!


Kommentarer
Postat av: Felko

Hot stuff!

2011-02-18 @ 00:23:29
Postat av: Felko

... tänkte bara skriva "what she said" men kände verkligen att jag hade något att tillföra...

2011-02-18 @ 00:24:33
Postat av: R

Älskar att du är den enda som kommenterar dessa inlägg, haha. Helt rätt, Iglesias ;)

2011-02-18 @ 01:17:28
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Felko

What the hell you implicatin' giiirl ?! ;) Nej men ärligt, they're beautiful, me love beautiful.

2011-02-19 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0