Har funnit min drömtjej

Hailee Steinfeld Industry Screening of "True Grit".The Academy, Beverly Hills, CA.December 9, 2010.

Hailee Steinfeld Industry Screening of "True Grit".The Academy, Beverly Hills, CA.December 9, 2010.




14 år gammal, kära läsare. Hur fantastiskt vacker är inte hon? Den här tjejen går precis under min smak. Älskar allt med hennes utseende, precis allt. Allt från den runda näsan, gluggen/kanintänderna till de buskiga ögonbrynen. Hoppas absolut ingen rör hennes ögonbryn. Gillar till och med stråna mellan ögonbrynen, haha.

En sak som dock kan kännas jävligt störande är då barn i denna ålder sminkas så mycket som de tycks göra i "Hollywood". Jag menar, hårförlängning på en 14 åring, som hon på somliga bilder tydligen har? Lite väl extremt. Tjejen är så naturligt vacker ändå. Förövrigt har jag valt ut de minst sminkade/fixade bilderna på henne.  Tycks vara så att hon har någon form av fling med Justin Bieber dessutom, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är skitlika!

2011-02-15 @ 14:36:39
Postat av: R

Åh, I could only wish! Haha, hon ser ut som en dröm. Men jag väljer att ta det som en jättekomplimang och tackar! :D

2011-02-15 @ 19:54:30
URL: http://beyondletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0