The third eye



Lägg märke till domarens celebration
 av målet. Så fantastiskt objektivt, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejen jag älskar din blogg! uppdatera lite mer

2011-02-17 @ 21:44:56
Postat av: Anonym

Jag är en stor boknörd och har märkt att även du tycker om att läsa böcker, skulle du inte kunna göra något inlägg med boktips? :)

2011-02-17 @ 23:10:02
Postat av: R

Anonym1 - Tack, tack, tack! Det är sådana inlägg som faktiskt får mig att uppdatera, trots att jag har annat för mig. Glad jag blir att du inte tappat hoppet om min uppdatering :) Haha.



Anonym2 - Absolut, har dock ett par inlägg med boktips i arkivet! Ge mig gärna tips om böcker jag med. Skulle bli superglad :) Har inhandlat ett par nya böcker rätt nyligen, kanske kan ta bild och lägga upp dem. Kram!

2011-02-17 @ 23:28:56
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Felko

Don't know about you, but this video reflects life and society in sooo many ways.

2011-02-18 @ 00:29:47
Postat av: R

FELIX - Mycket intressant reflektion! Fick mig att se på videon med andra ögon. Illustrera/utveckla det du skrev så jag kan se om jag uppfattade det rätt! :)

2011-02-18 @ 01:16:41
URL: http://beyondletters.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha skön

2011-02-18 @ 20:16:23
URL: http://azam.blogg.se/
Postat av: Felko

" They say it's lonely at the top in whatever you do, you always gotta watch motherfuckers around you, nobodys invincible, no plan's fool proof, we all must meet our moment of truth" and the song goes on. Fick bara en "frånstötande" känsla, han blev den ljugande politikern för mig. Han fick mig att känna mig blåögd.. eller snarare påminde mig om how shit goes down behind the curtains, everywhere. Politik, sport, näringsliv, arbetsplatsen, i klassrummet.

2011-02-19 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0