R.I.P. plattången


Kommentarer
Postat av: Mirna

Du ser ut som en målning typ, SÅ VACKER

Svar: Åh, det värmer ända in i själen. Tack så hjärtligt, fina du!
R.A.

2015-12-14 @ 14:21:05
Postat av: Namme

Vad fin du är:)

Svar: Tack, snälla! Blir jätteglad!
R.A.

2015-12-14 @ 22:08:53
URL: http://namme.blogg.se
Postat av: Amena

Du är såå fin! Har följt din blogg i flera år nu och brukar klicka mig in här då och då.Din blogg får mig att känna så fridfull och glad.

<333

Svar: Blir så himla varm av din fina kommentar. Är mer än glad att du känner något så fint som frid inombords när du går in här. Vill ingenting hellre än att ni ska känna det. Tack för att du tar dig tiden att klicka in dig här. Många kramar, bästa du!
R.A.

2016-01-02 @ 14:04:53
Postat av: namme.blogg.se

Jag brukar också kolla in din blogg några gånger då och då. Men det beror på att du inte uppdaterar din blogg så mycket längre och det är synd. Men jag överger inte dig. Jag tycker om hur du tänker och allt annat du skriver om.

PS: Jag fick reda på dig genom en gammal bloggarska som hete Meltem, tror jag.

Svar: Ja, det är jättetråkigt faktiskt, mest för mig för jag går miste om så fina läsare som du själv. Tack för din tid och att du fortfarande klickar dig in här. Meltem är en jättefin tjej. Kul att du hittade hit genom henne!
R.A.

2016-01-03 @ 01:25:01
URL: http://namme.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jättevacker :) !

Svar: Tack, underbart snälla du! Glad jag blir.
R.A.

2016-06-24 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0